Нова Пошта надаватиме мережі Ашан Україна послуги фулфілменту

Компанії «НП Логістик» (Група компаній «Нова Пошта») і «Ашан Україна Гіпермаркет» підписали угоду, згідно з якою «НП Логістик» надаватиме потужній торговельній мережі послуги фулфілменту, які «Ашан» буде використовувати для розвитку електронного каналу комерції непродовольчої групи товарів.

До цих послуг входять, зокрема, розвантаження товарів, їх зберігання, відбір і формування замовлень (комплектація та пакування), а також оформлення супровідної документації, відвантаження та інформаційний супровід. Про це редакції TradeMaster.UA повідомили в прес-службі компанії.

Специфіка послуги фулфілменту полягає в тому, що після того, як товар надходить на склад або забирається зі складу клієнта, він може зберігатися у фулфілмент-центрі протягом необхідного замовнику часу до того, як надійде заявка на комплектацію замовлень та передачу їх на доставку.

Перевага «НП Логістик» полягає в інтеграції з оператором експрес-доставки «Нова Пошта», відділення якої працює на території фулфілмент-центру, крім того, доставлений товар можна оплатити у відділенні «Нова Пошта». Під час тендеру «НП Логістик» виявився найкращим за такими критеріями, як досвід у реалізації подібних проектів, необхідна інфраструктура, адаптивна ІТ-система та вартість послуг

«Амбітні плани обох компаній стосовно потужного розвитку напрямку e-commerce збігаються в цьому проекті співпраці, адже саме динаміка розвитку e-commerce – один з ключових факторів і драйверів розвитку ринку фулфілменту. Аутсорсинг послуг фулфілменту дозволяє знизити витрати учасникам ринку e-commerce за рахунок автоматизації процесів фулфілмент-центру та ІТ-інтеграції маркетплейсів, інтернет-магазинів зі складською системою «НП Логістик», яка, в свою чергу, інтегрована із системами доставки «Нова Пошта».

Використання в фулфілмент-центрі об’єднаних між клієнтами людських ресурсів дозволяє суттєво знизити собівартість обробки одного замовлення за рахунок високого рівня продуктивності праці. При цьому клієнти «НП Логістик» можуть інвестувати в маркетинг і розвиток своїх інтернет-майданчиків з продажу, тоді як «НП Логістик» інвестує в логістику: складське обладнання та ІТ-технології», — переконаний директор «НП Логістик» Андрій Нестеренко.

Читайте также: «Мрія» придбала безпілотний літальний апарат вартістю 500 тис. грн
Читайте также: Цена доброго имени. Почему репутацию проще заработать, чем сохранить

«Ашан Рітейл» – міжнародна компанія роздрібної торгівлі, представлена у 17 країнах напрямками гіпермаркети, супермаркети, магазини біля дому, а також електронною комерцією. Перший магазин «Ашан» було відкрито у 1961 році у Франції. В Україні компанія існує з 2008 року та сьогодні налічує 22 магазин у 9 містах, а також електронну комерцію у Києві та регіоні. Мета компанії — запуск продажу товарів непродовольчої групи через веб-сайт auchan.ua, а також продовження розвитку продажу товарів продовольчої групи через партнерський веб-сайт zakaz.ua. Продаж непродовольчих товарів здійснюватиметься у два етапи: через пункти самовивозу, що з’являться у всіх магазинах «Ашан», а згодом за допомогою доставки до дому. Ашан прагне стати ближчим не тільки до своїх клієнтів у містах присутності, а також до всього населення України шляхом запровадження зручних онлайн-сервісів, що покриють усю країну.

«НП Логістик» — компанія, що входить до складу Групи компаній «Нова Пошта» і спеціалізується на складських послугах і фулфілменті. Це єдиний на українському ринку гравець, що надає послуги прийому, зберігання, комплектації та пакування, а також доставки товару кінцевому покупцеві. Серед особливих переваг «НП Логістик» — два фулфілмент-центри загальною площею понад 27 тис. кв. м, а головне – можливість здійснювати відправки за допомогою служби експрес-доставки «Нова Пошта». Серед клієнтів – потужні бізнеси, серед яких Rozetka.ua, Алло, Гарна Мама, автозаправки КЛО, магазини «Фокстрот» і Lifecell, компанії British American Tobacco тощо.

Источник:trademaster.ua

#

 

По поводу публикации пресс-релизов на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#
Читайте также: Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия
Читайте также: Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
#
Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
#
Читайте также: Владислав Троїцький: «Якщо завжди казатимеш правду, не будеш ідіотом»
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»
#
Читайте также: Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю
#

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов