На workshop «Будівництво репутації будівельників» — окреслили головні комунікаційні тренди майбутнього

03 жовтня 2017р в Києві в рамках теми «Комунікації з майбутніми…» другого сезону форумів «Репутація» пройшов workshop «Будівництво репутації будівельників». У воркшопі взяло учать близько сорока експертів: представники операторів ринку, архітектурної спільноти, громадськості, органів виконавчої влади тощо.

Зокрема спікерами та експертами ігрових модулів воркшопу виступили: Агія Загребельська (Антимонопольний комітет України), Вікторія Подгорна (Smart City Lab), Ганна Бондар (Адміністрація Президента України), Руслан Земляний (ARTFUL developers), Дмитро Федоренко (портал «Наш Київ»), Анна Лаєвська (компанія «Інтергал-Буд»), Костянтин Колесніков (Національна спілка архітекторів), Ігор Душин (юрист, консультант міжнародних інвестиційних фондів), Олексій Жмеренецький (діловий клуб «Коло»).

Модератор воркшопу – Андрій Кашпур, керівник дослідницького центру  ReputationLab та розробник методики SW-ReaLity, за якою відбувалася робота воркшопу (більш докладно про методику SW-ReaLity https://youtu.be/SsgfXaW03AQ).

Робота воркшопу складалася з двох ігрових модулів в яких було учасники шукали рішення актуальних для ринку будівництва ситуацій.

Фабула першого ігрового модуля: три компанії – оператори ринку – починають будівництво житлового комплексу аж раптом на їх будівництві з’являється наметове містечко невідомих протестувальників. Команди мають виключно через публічні комунікації так побудувати спілкування з інвесторами, громадськістю, центральною та місцевою владаю, щоб зберегти їх довіру та підтримку свого будівництва. Найкраще з цим завданням впоралась команда Руслана Земляного, яка продемонструвала стратегічне бачення проблеми та змогла найбільш ефективно підкріпити свою стратегію тактичними діями.

Другий ігровий модуль було присвячено темі старту нового проекту: команди мали провести інформаційну компанії, мета якої отримати дозвіл на будівництво та інвестиції від портфельних та приватних інвесторів. В цьому модулі фактично всі команди впорались із завданням незважаючи на те, що як і в реальному житті на них чекало кілька несподіванок.

Читайте также: Андрей Кашпур: Интереснее придумать своё будущее, чем угадывать какое чужое будущее придумали для тебя
Читайте также: Алексей Кулаков: Как будут меняться каналы коммуникации человека и бизнеса?  

В перерві між ігровими модулями учасники прослухали виступи експертів, які представили своє бачення на важливість свідомого ставлення до репутації з різних зору. Ганна Бондар поділилася своїм баченням з досвіду роботи в КМДА, Костянтин Колесніков та Вікторія Подгорна з точки зору громадських об’єднань та світових спільнот урбаністики, Дмитро Федоренко з позиції впливової медіа-сили та громадських активістів, Руслан Земляний та Анна Лаєвська – з позиції операторів галузі.

Подія отримала позитивні відгуки учасників, які відзначили головну перевагу такого формату роботи – можливість безпечного пошуку рішень складних питань в просторі максимально наближеному до реальності.

Руслан Земляной (співорганізатор workshop, керуючий партнер  ARTFUL developers): «Активність громадськості, відсутність стратегію розвитку Києва, скандали з незаконним  будівництвом – все це підсилює нервовість покупців. Адже ризики первинного ринку нерухомості лягають саме на них. Репутація компанії вже реально стала інструментом впливу на результати реалізації девелоперовських проектів. Нажаль, лише окремі оператори ринку системно та професійно займаються формуванням та розвитком власної репутації. Методика, за якою проводився workshop – по-своєму унікальна, вона дає можливість безпечно та ефективно перевірити вашу гіпотезу рішення реальних ситуацій».

Денис Токарев (представник оператору будівельного ринку): «в ролі одного з експертів групи «громадськість» мною була відпрацьована ідея кооперації всіх верств населення проти спільної загрози. А в ролі «директора забудовника» ми з командою змогли створити таку ідею «об’єкту», яка дозволила нам  отримати інвестиції ще до отримання «дозвільних документів» та «землі» під будівництво».

Агія Загрибельска (уповноважений Антимонопольного комітету України): «Як це було? Дуже і дуже круто! Фахово, захоплююче, цікаво, глибоко, кольорово, емоційно, пізнавально, надкорисно, якісно, ефективно, щиро, відверто…і все це під кутом погляду у майбутнє та з наполегливою готовністю будувати його своїми руками, беручи відповідальність тільки на себе за своє завтра!»

Алексей Жмеренецкий (діловий клуб «Коло»): «Вчора розбиралися в лабіринтах репутації будівельного бізнесу в рамках ділової гри за крутою технологією ReputationLab, що поєднує ОДГ, рольові ігри та стратегування. Реально пережив важке життя забудовників, логіку покупців житла, позицію місцевої та центральної влади, бажання інвесторів і погляд медіа. Головна дилема в тому, що громадянського суспільства, яке диктує гравцям власні правила гри майже немає. В той же час бізнес не бачить союзника (а скоріше бачить ворога) в особі влади, всі чекають підстави і вважають одне одного дурнями. В результаті кожен намагається обдурити кожного і робить це тупо і грубо. В результаті руйнується довіра всіх до всіх. Головний висновок – домовлятися, залучати одне одного до співпраці на самих ранніх етапах, створювати і розкручувати успішні прецеденти, робити співпрацю взаємовигідною».

Від організаторів події – велика подяка учасникам та партнерам: КМДА, BRDO, Національній спілці архітекторів України, компанії «ВІЧЕ-консалтинг», Асоціації корпоративних медіа України, журналу SBR, порталу Brand Story, порталу Address.ua, порталу REALT.ua та URE club. Окрема подяка за якісну поліграфію компанії «SBORKI» та за смачну каву торгівельній марці «Груша».

Організатори події – ReputationLab, ARTFUL developers, Advanter Group.

Більше інформації про подію https://www.facebook.com/events/346920125750499

 

Наступна подія другого сезону форуму «Репутація» відбудеться 03 листопада за темою «Вирощування репутації АГРОбізнесу». Більше інформації про подію https://www.facebook.com/events/143973382872220

Інформаційна довідка про форуми «Репутація»

У 2016 році пройшов перший сезон форумів «Репутація: для тих, хто керує майбутнім», який зібрав більше трьохсот учасників: бізнесменів, економістів, громадських діячів, фахівців з комунікацій тощо. Зокрема спікерами форумів були: Владислав Рашкован, Євген Уткін, Володимир Чеповий, Андрій Длігач, Андрій Кашпур, Вадим Бодаєв, Володимир Никітін, Сергій Дацюк, Валерій Пекар, Зураб Аласанія та інші.

Перший сезон форумів окреслив головні теми та сформував фундамент методик та знань в керуванні репутацією.

Більше інформації https://www.facebook.com/ReputationForum/

 

#

Другие публикации по теме: 

#
Читайте также: Валерий Пекар: «Наша основная цель — вовлечь активных граждан в изменение страны»
Читайте также: Вадим Бодаев: В США узаконенный лоббизм — ты платишь деньги и получаешь комплекс услуг
#
Читайте также: Андрей Кашпур: «В современном мире… врать экономически не выгодно. Тем более так неумело, как это делают украинские политики»
Читайте также: Будущее уже с нами: реклама в наших головах
#
Читайте также: Вадим Галайчук, партнер Hillmont Partners: «Репутация компании — это сумма репутаций каждого сотрудника»
Читайте также: Владимир Коломоец: Репутация — прежде всего. Как не упустить успешного менеджера
#

Свежие публикации на сайте:

#
Читайте также: Дефіцитні ресурси як мотивуючий фактор та важиль психологічного впливу
Читайте также: Роберт Чалдінi «Психологія впливу»
#
Читайте также: Динаміка розвитку AGROPORT East Kharkiv відображає динаміку розвитку агробізнесу України
Читайте также: Чернигов переходит в «облака»
#
Читайте также: Bosch: гений инженерной мысли
Читайте также: Syngenta : история единения людей…
#
Читайте также: Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю
Читайте также: Нужно ли менять название вашей компании?
#

Возможно вам также будет интересно: 

#
Читайте также: Коммуникация и общение — чем отличаются эти понятия?
Читайте также: Елена Плахова: что я знаю наверняка о коммуникациях военного времени
#
Читайте также: Страсти по Деевой … Советы по антикризисным коммуникациям…
Читайте также: Правило взаимного обмена навязывает долги
#
Читайте также: Психология влияния: Правило взаимного обмена является универсальным
Читайте также: Система признательности: взаимный обмен «Дай» и «Бери»
#
Читайте также: Рычаги влияния: дорогое = хорошее
Читайте также: Лилия Зубарева: кризис – самое продуктивное время для профессионалов
#
Читайте также: Не всё то бренд, что блестит
Читайте также: Как превратить бренд в доходный актив компании
#