KPMG презентує дослідження, що висвітлює головні проблеми виробничої сфери у цифрову епоху

Результати опитування демонструють, що CEO готові вести свої організації у цифрове майбутнє, але 70% респондентів вважають, що часу, який необхідний на підготовку до трансформації, недостатньо.

На думку 66% CEO глобальних компаній виробничої сфери, оперативність є головним чинником виживання бізнесу в умовах цифрової епохи. Такими є результати нового дослідження KPMG — 2018 KPMG Global Manufacturing Outlook, в якому взяли участь 1300 керівників у 11 країнах.

На думку понад 50% опитаних CEO, правління мають надмірні очікування щодо рентабельності інвестицій (ROI) при переході на цифрові технології. 33% погоджуються з тим, що їх організації намагаються не відставати від технологічних інновацій. При цьому 95% керівників компаній погоджуються з тим, що четверта промислова революція — це можливість, а не загроза.

Машини доповнять робітників

Майбутнє для робітників виробничої сфери є оптимістичним, вважають 66% СЕО. На їхню думку, штучний інтелект буде створювати більше робочих місць, ніж скорочувати, а спеціалісти з обробки даних (data scientists) знаходитимуться серед найбільш затребуваних фахівців у сфері виробництва.

Відповідно до результатів опитування, 50% респондентів низько оцінюють здатність ефективно прогнозувати за допомогою прогностичної аналітики та при прийнятті рішень щодо зростання керуються, в першу чергу, інтуїцією.

Читайте также:  Подрыв устоев. Зачем реклама бросает вызов общественному мнению
Читайте также: Андрій Федорів: Змінюйся або йди геть!

Дуг Гейтс, керівник глобальної практики промислового сектору KPMG, вважає, що «повні переваги цифрової трансформації навряд чи будуть реалізовані, якщо стратегія не охоплюватиме всю організацію. Це тягне за собою застосування нових технологій у бек-офісі, цехах, у ланцюгах  постачання».”

Кібербезпека: виробнича сфера повинна бути готова до атак

CEO організацій виробничої сфери вважають, що кібер-атаки становлять більший ризик для  виробничої сфери, аніж для інших світових галузей.  Половина опитуваних вважають, що їх компанії добре підготовлені  до кібер-загроз, цей показник є на 14% нижчим, ніж серед CEO компаній інших галузей. За словами пана Гейтса, «готовність реагувати на будь-яку кібер-подію повинна бути на пріоритетним завданням для керівників компаній при впровадженні нових технологій».

Глобалізм пропонує як можливості, так і загрози

55% опитаних CEO погоджуються з тим, що повернення до територіальності є найбільшою загрозою для зростання бізнесу та випереджає ризики кібербезпеки та інноваційних технологій.

Очевидно, що геополітична невизначеність, має значний вплив на виробництво порівняно з іншими секторами. Тим не менш, CEO також розглядають нові ринки як джерело зростання протягом найближчих двох років, при цьому країни Східної Європи, Центральної Америки та Азіатсько-Тихоокеанського регіону очолюють списки для можливої експансії.

Читайте также: Ирина Наконечная: восприятие и позицио­нирование — совокупный результат деятельности компании
Читайте также: Квадрант денежного потока Роберта Кийосаки и «крысиные бега»

«Попереду лежить довгий шлях трансформації у нашому секторі, але це час великого ентузіазму та змін, — говорить пан Гейтс. —

Я хотів би закликати виробників скористатися новими можливостями і здійснити трансформацію, використовуючи найсучасніші доступні технології — робототехніку, 3D-друк, поглиблену аналітику, технологію “Інтернет речей”, зберігання і обробку даних в хмарі чи блокчейн”.

«Цифрова трансформація для компаній виробничого сектору повинна опиратися, в першу чергу, на оновлену стратегію бізнесу. Цифрова трансформація — це переосмислення того, які продукти, яким клієнтам, через які канали збуту і за якою ціною компанія буде пропонувати.  Це означає, що українським компаніям необхідно переосмислити свої підходи до того, на яких ринках вони працюють, які проблеми вирішують для своїх клієнтів, які ролі грають в ланцюжку створення вартості», — сказав Костянтин Карпушин, Партнер, керівник напрямку інноваційного розвитку та впровадження нових технологій KPMG у СНД  .

Методологія

Звіт за результатами Глобального опитування керівників організацій виробничої сфери – 2018

(The 2018 Global Manufacturing Outlook) ґрунтується на даних, отриманих від 300 керівників організацій виробничої сфери. Ці дані були частиною Глобального опитування керівників

2018 CEO Outlook, у рамках якого були опитані 1300 керівників у 11 країнах, що проводилося на початку 2018 року компанією ForbesInsights від імені KPMG International. Для підтвердження даних KPMG International провела серію інтерв’ю з керівниками виробництв по всьому світу.

Для ознайомлення з повною версією звіту, будь ласка, відвідайте www.kpmg.com/GMO

Довідка

KPMG – це міжнародна мережа фірм, що надають аудиторські, податкові та консультаційні послуги. В офісах KPMG у 154 країнах світу працює 200 000 співробітників. Незалежні фірми-члени мережі KPMG входять до асоціації KPMG International Cooperative  (KPMGI nternational), зареєстрованої згідно із законодавством Швейцарії. Кожна фірма є незалежною юридичною особою.

#

 

 

#

Возможно вам также будет интересно:

#

Читайте также: Как знания о работе человеческого мозга могут помочь бизнесу
Читайте также: Как составить УТП для бизнеса: 8 успешных сценариев
#
Читайте также: 10 причин использовать маркетинг-кит в бизнесе
Читайте также: Инфографика: На что жалуется украинский бизнес
#
Читайте также: Ваш бренд помогает или мешает вам?
Читайте также: Правило взаимного обмена навязывает долги
#
Читайте также: Названы сервисы, которые стали must have для деловых людей
Читайте также: Психология влияния: Правило взаимного обмена является универсальным
 #
Читайте также: Система признательности: взаимный обмен «Дай» и «Бери»
Читайте также: Путь клиента: узнайте, что делают 81% В2В

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#
Читайте также: Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия
Читайте также: Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
#
Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
#
Читайте также: Владислав Троїцький: «Якщо завжди казатимеш правду, не будеш ідіотом»
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»
#
Читайте также: Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю
#

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов