Компанія PepsiCo представляє в Україні нову, чорну Pepsi

На початку травня 2017 року компанія PepsiCo представила на українському ринку новий продукт з лінійки Pepsi, що має максимум смаку і мінімум калорій. Напій дозволяє шанувальникам насолоджуватись повноцінним безкомпромісним смаком, не турбуючись через калорійність.

Нова Pepsi в чорній банці, як і класична освіжаюча Pepsi в синій банці та легка Pepsi Light у сріблястій, має насичений смак, що так подобається мільйонам людей. Своє широке портфоліо смачних прохолоджуючих напоїв компанія PepsiCo постійно оновлює більш здоровими пропозиціями, оскільки йде назустріч споживачам, що піклуються про себе та своє самопочуття.

«Pepsi пропонує людям те, чого вони прагнуть. Тож і тепер відповідно до їхніх уподобань подарувала новий напій, що має максимальний смак, але містить мінімум калорій. Це закономірна еволюція продукту, – коментує Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo. – Напою не потрібен цукор і калорії для повноцінного насиченого смаку».

 

Источник: PRпортал