Kochut — український ювелірний бренд, який обожнюють знаменитості

Kochut — український ювелірний бренд, заснований в 2011 році братами Кочут. Перша ювелірна майстерня з’явилася в 2015 році в рідному для братів місті Ужгород.

Спочатку там працювали тільки троє братів, а сьогодні в компанії працює вже більше тридцяти осіб: майстри-ювеліри, майстри з обробки дерева, менеджери з продажу, контент-менеджери, фахівці з фінансів і маркетингу. В офісі є робочий простір для виготовлення прикрас і виробів з дерева, open space, а також шоурум, де представлені колекції прикрас.

У шоурум приїжджають гості з України, європейських країн і навіть з інших континентів.

Kochut створюють колекції прикрас в стилі handmade — обручки, браслети, кулони, сережки, чоловічі та жіночі каблучки, запонки, тіари, столові прибори. Особливо Кочут роблять акцент на прикраси з натуральними каменями — аметист, цитрин, смарагд, діамант, аквамарин, рубін і інші. З початку цього року ще однією спеціалізацією компанії стало виготовлення авторських виробів з дерева.

Брати Кочут —  Юрій, Роман та Ігор — народилися в творчій інтелектуальній сім’ї. Батько, Андрій Кочут, все життя займається творчістю: він створює колекцію ламп з loft-стилі, займається виготовленням дерев’яних скульптур, захоплюється бджільництвом. Мати, Олеся Кочут, виготовляє валяні сукні, взуття, сумки та прикраси.

Натхненні творчою атмосферою в родині, з дитинства брати займалися виготовленням різних речей ручної роботи: каблучки з олова і міді, кулони з латуні, лицарські обладунки.

Всі троє братів мають інженерно-технічну освіту. Потім аматорське хобі переросло в активну роботу з металами і дорогоцінним камінням. Першою ювелірною прикрасою, яку вони зробили для продажу, було лицарське намисто із срібних орлів.

Читайте также: Не все то золото, что блестит.  ТОП золотых брендов Украины – крупнейших  производителей ювелирных изделий    
Читайте также: Carlsberg Ukrainе: мы строим репутацию, основанную на практических действиях

Після закінчення університету брати Кочут займалися вогненним шоу. П’ять років вони активно просували вогняні перфоманси в рідному місті і заснували перший театр вогню на Закарпатті —  Fire Life. У 2015 році брати стали приділяти менше уваги фаєр-шоу та більше присвятили себе розвитку ювелірного бізнесу. Тим не менше, щорічно ювелірний бренд kochut є партнером міжнародного фестивалю вогню Fire Life Fest, куди приїжджають найкращі артисти вогняного шоу України і Європи.

Початок ювелірної творчості був дещо незвичайним: спочатку брати створили групу в соціальній мережі, де викладали фотографії своїх праць. Група називалась «Кохінур» — походить від одного з найбільших діамантів світу, що в перекладі означає «гора світла». Пізніше вони провели ребрендинг і назвали компанію своїм прізвищем.

Юрій Кочут говорить про це так: «Як художник підписує картину своїм ім’ям, так і ювелір повинен позиціонувати створені прикраси як частину себе».

Сам Юрій Кочут і придумав назву бренду і намалював логотип «kochut» в той час, поки лежав у лікарні після отриманих опіків на репетиції до фаєр-шоу.

Стиль ювелірного дизайну Кочут диктує природа: практично в кожній прикрасі помітна тема дерев, квітів, гілочок, деревної фактури. Одна з найбільш популярних  колекцій від kochut  —  «Гілочки», — це каблучки, сережки, підвіски, виготовлені у вигляді гілочок дерева з використанням авторської деревної фактури.

Kochut створюють як традиційні прикраси, так і не зовсім звичайні — наприклад, каблучка з уламком метеорита або каблучка зі справжнім людським зубом, чи прикраса, виготовлена з галію. Також Кочут виготовляють прикраси з кельтськими, старослов’янськими і навіть космічними мотивами. Наприклад, успіх компанії SpaceX в освоєнні космосу надихнув компанію на створення каблучки з шістдесятьма чотирма діамантами під назвою «Сатурн».

У більшості випадків клієнти Кочут — це різні регіони України. Також прикраси замовляють з Канади, Америки, Франції, Китаю, Росії. Прикраси від Кочут носять учасники музичних гуртів «Время и стекло», «НеАнгели», «Тріставісім», «Тінь сонця», деякі білоруські етно-групи. У Франції прикраса Кочут носить співачка Zaz. У засновниці українського музичного гурту «ONUKA» є кулон «Помах крила» з гравіюванням. У 2017 році Кочут виготовили кулон з горами «Еверест» для першої українки, яка підкорила Еверест, — Ірини Галай.

Восени 2017 року історичному центрі Відня відкрився перший магазин з колекціями прикрас від kochut за кордоном.

Його відкриття було організовано за підтримки австрійського партнера Еки Майнфарт. Магазин Kochut & EKA. Handcrafted Jewellery знаходиться в пасажі на Graben 31, біля площі святого Стефана в центрі столиці Австрії. На відкриття магазину прийшов радник посла України в Австрії Артем Рибченко. А 17 лютого 2018 ювелірний бренд Кочут разом з австрійським партнером Екою Майнфарт брали участь у віденській благодійному балу, де одним з лотів була прикраса від Кочут.

 

Джерело: brandstory.com.ua

 

 

#

По поводу публикации пресс-релизов на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

 

Другие публикации в разделе Зроблено в Україні:

#

Читайте также: Визначена найкраща поштова марка України-2017
Читайте также: «Укрзалізниця» та WOG CAFE — два роки шаленого попиту

#

Читайте также: Смак Українських Карпат: вместо кооперативов — маркетинг на доверии
Читайте также: UDEN-S — 11 років енергозберігаючих технологій від українського бренду

#

Читайте также: Сооснователь «Новой почты» Владимир Поперешнюк: Нам нужен свой авиапарк
Читайте также: Украинский «Колонист» — желанное вино

#

Читайте также: Моршинская… об истоках …
Читайте также: Корпорация «Фактор»: как все создавалось…

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#
Читайте также: Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия
Читайте также: Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
#
Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
#
Читайте также: Владислав Троїцький: «Якщо завжди казатимеш правду, не будеш ідіотом»
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»
#
Читайте также: Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю
#

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов