Forever ТЮТЮGIRL in heart: Хто ми? Та чому «ТЮ-ТЮ»

Тю-Тю! — нішевий виробник одягу для справжньої ТЮТЮGIRL

Вже понад 4 роки Тю-Тю! створює особливі, незвичайні, трішки божевільні, концептуальні речі, які зрозуміє та відчує не кожна.

За чотири роки своєї історії бренд закохав у себе тисячі дівчат по всій Україні та далеко за її межами.

Тю-Тю! — автор таких бестселерів, як повітряна спідничка AIRSKIRT та сукня-конструктор AIRDRESS.

Forever ТЮТЮGIRL in heart, — саме ця ідея лежить в основі філософії бренду.

Назва бренду викликає різні емоції. У когось — позитивні, у когось — не дуже, але точно не лишає байдужим.

— Одного разу клієнтка навіть відмовилася від брендового пакету з написом «Тю-Тю!», тому що засоромилася з ним йти вулицями міста, — згадують засновники бренду.

Читайте также: XROOM.APP: Как личная потребность стала популярным сервисом

Читайте также: Uspix: Бренд, який сповідує натуральність

— Все почалося майже 5 років тому в часи, коли про маркети Всі. Свої мало хто знав, професії «таргетолог» в просторі соцмереж ще не існувало, а тренд на українські бренди лише зароджувався.

«Тю-Тю!» з’явився на ринку як монобренд спідниць-пачок.

— На створення бренду надихнули спідниці-пачки в Європі і Америці, які носять і в повсякденному житті. На українському ринку 5 років тому практично не було вибору повітряних спідниць (крім одиничних екземплярів в магазинах) і загугливши «спідниця-пачка» пошукач не знаходив нічого ..

Та все ж таки чому саме «Тю-Тю!»?

— В Європі та Америці короткі пишні пачки називають «TUTU SKIRT», а в нас фраза «Тю!» означає подив, дивакуватість («Тю на тебе, чоловіче! Чи ти не здурів?»»,- Панас Мирний, V, 1955, 225).

Отже, як ви вже зрозуміли, назва «Тю-Тю!» виникла внаслідок синтезу та гри слів «tutu» англійскою та «Тю!» українською.

Так, назва «Тю-Тю!» має навмисно епатажну, дещо божевільну і шалену конотацію. Ми цього не заперечуємо. В основі концепції бренду — ідея створювати не зовсім звичні речі, можливо, навіть дещо божевільні, такі, які споріднені духом із справжніми #ТЮТЮGIRL

ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ


Тю-тю! – вийшов на ринок як перший український монобренд повітряних спідниць. На початку формування місією бренду було зробити AIRSKIRT елементом базового гардероба та ввести в повсякденну розмовну мову слово AIRSKIRT як різновид спідничок. 

Першочергово продукт створювався переважно для дівчат 16-20 років, але виявилося, що вік цільової аудиторії виявися дещо старшим – 25-45 років.

«Тю-Тю!» було створено 1 вересня 2015 року в Києві Іриною Кірошка та Олександрою Шпортак.

Першим «Виходом у світ» можна вважати маркет Всі.Свої в жовтні того ж року. Незабутні емоції і спогади — це спостерігати за реакцією відвідувачів на маркеті, коли вони вперше бачили спіднички від «Тю-Тю!». Здавалося, ніби в той момент людина ставала більш радісною.

На створення першої колекції та початкові маркетингові витрати знадобилося 1 тисяча доларів власних заощаджень.

Участь у маркетах, реклама в соцмережах (а на той час її мало хто запускав), інтерв’ю на ТБ та радіо, прихильність до нашого продукту певних блогерів та тв-зірок, розміщення речей бренду магазинах у ТЦ дали перший потік клієнтів та скромну популярність.

Перші два роки були насичені новим досвідом та факапами. Наприклад, чого тільки вартують історії про співробітництво з виробництвами на аутсорсі. Думаю, що такі історії знайомі багатьом українським брендам.

Якби ви попросили назвати три найбільш провальних кроки/рішення, які я би хотіла уникнути, маючи подібний досвід, то це були б: робота з виробництвами виключно на довірі, відсутність домовленостей щодо виходу/закриття проекту з бізнес-партнером, поспіх у рішеннях.

Перший топовий продукт бренду – спідниця-пачка AIRSKIRT

За основу була узята легендарна спідниця пачка. Ми адаптували її до нашого уявлення про ідеальну пачку – обрали найкращу тканину, підкладку, модель.

Клієнти мають можливість обрати свою ідеальну спідницю пачку будь-якого відтінку (палітра зі 150 відтінків), розміру і довжини. 

Читайте также:  Вадим Синегин: Это кажется невозможным, но лишь пока не будет сделан

Читайте также: Браслеты Morza — наша миссия указывать путь

Після AIRSKIRT виникла ідея створити авторську розробку бренду — AIRDRESS – унікальну сукню-конструктор зі знімними спідничками. Особливість і неповторність AIRDRESS в тому, що це сукня-конструктор, у створенні якої клієнт бере безпосередню участь – самостійно обирає колір, модель, матеріал, довжину верха і знімної спіднички.

AIRDRESS складається із двох частин — верха і знімної спіднички, які разом створюють унікальну сукню. Ця сукня має тисячі комбінацій і варіантів. Тобто клієнт долучається до процесу створення своєї сукні – експериментрує, комбінує, міксує різні поєднання, кастомізує.
«Тю-Тю» випустив багато інших моделей, проте саме AIRSKIRT та AIRDRESS є знаковими для бренду, його візитівкою.

ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄ

2019 рік виявився переломним для бренду, адже сталися певні зміни в компаніі – одна зі співзасновниць бренду Олександра Шпортак залишила проект.

Власниці Ірині Кірошка потрібен був час аби переосмислити бренд, обміркувати майбутні вектори розвитку.

Протягом 2019 року Тю-Тю розпродавав залишки минулих колекцій, продовжував випускати свої топові продукти та запустив новий напрямок – «ТЮ-ТЮ!» Home (товари для закоханих у свій дім).
Великі плани на 2020-й рік через карантин довелося поставити на паузу та відкласти випуск запланованої нової колекції.
Будемо відвертими – у бренду продажі впали у період карантину. Проте не розслабляємося – продовжуємо працювати, планувати, мріяти).

Бренд «Тю-Тю!» представлений в київському шоурумі Showrooms на Шота Руставелі, 24. У період карантину шоурум було зачинено. Ми продовжуємо виконувати виключно індивідуальні замовлення та продавати речі, які є на складі. Звичайно, на період карантину запровадили безкоштовну доставку. 

Читайте также: Як трансформується малий інтернет бізнес. Домовялємось про зустріч з підприємцями.

Читайте также: LookBook: Ukrainian brand GA.EVA

Після відкриття плануємо запускати рекламу в соцмережах з акцентом на наш шоурум. Ми думаємо, що після відміни карантину потрібен буде час, аби ситуація стабілізувалася. Ринок зміниться. Вплив онлайну посилиться. Вже зараз потрібно готуватися до цього.

В умовах карантину дещо переосмислили заплановані нові моделі та вирішили удосконалити присутність бренду он-лайн.

Зараз активно працюємо над створенням оновленого сайту, посилюємо онлайн-присутність бренду на міжнародному ринку, налагоджуємо реалізацію продукції на різних маркетплейсах, розвиваємо напрямок ТЮ-ТЮ!» Home. Окрім того, готуємо осінню та круїзну колекції, розширюємо асортимент спідниць-пачок та суконь-конструкторів.

Карантин дав можливість зупинится і обміркувати, куди і як рухається бренд. А рухатися є куди, адже присутнє велике бажання продовжувати створювати речі для #ТЮТЮGIRL.

До речі, дуже зворушливий момент під час карантину, це коли клієнти надсилають фото у  речах бренду і пишуть, що вже не можуть дочекатися того особливого часу, коли нарешті «вигуляють» свої спідниці та сукні від «Тю-Тю!»

Джерело: brandstory.com.ua

#

По поводу публикации ваших историй на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

Другие кейсы и советы на нашем сайте: 

#

Читайте также: Как открыть свой бренд одежды: пошаговая инструкция

Читайте также: От идеи до реализации: как создавалась компания YouControl

#

Читайте также: Как создавался бренд ресторана здоровой кухни – Гайя

Читайте также: ТМ O’Kroshka: развлечения для маленьких и больших крошек

#

Читайте также: Восемь шагов раскрутки бренда с помощью PR. Советы от Эла Райса (Ries&Ries, США)

Читайте также: Непрерывное управление эффективностью: новые правила 2020

#

Интересные публикации:

#

Читайте также:  Олег Михайлов и Ярослав Яковенко основатели Woolkrafts — создали «тепло, которое можно подарить»
Читайте также:  Стучитесь и вам откроют. Наиболее эффективные способы продвижения – опыт украинских производителей

#

Читайте также:  Шкварка — присмачує життя, засолоджує буденність. Відродження українських страв для святкового застілля
Читайте также:  Картина маслом. Нужен ли крафтовым производителям бренд? Мнения фундаторов.   

#

Читайте также:  KarambaKids: Бренд растет как ребенок — быстро и стремительно
Читайте также:  New look! PAPA ATELIER — новый взгляд на школьный образ

#

Читайте также:  Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых
Читайте также:  Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых

#

Читайте также:  LITA Jewelry украинские украшения из материалов, собранных по всему миру
Читайте также: Sergey Makhno Architects – украинские гончарные традиции в современном исполнении

#

Читайте также:  Born in Ukraine: народитися в Україні, щоб покорити світ. Аутентичні прикраси від KOVAL
Читайте также:  Lena Yastreb: Украшения вне времени, как маркер эпохи