Дика риба Аляски пливе в Україну

Про те, які тренди можна спостерігати на світовому ринку морепродуктів, чим відрізняється дика риба від вирощеної на фермі, а також чому українці все частіше обирають морепродукти Аляски, розповіла Ксенія Горовая, представник Інституту маркетингу морепродуктів Аляски – Alaska Seafood Marketing Institute (ASMI) під час презентації морепродуктів Аляски в Good Wine у Києві 15-го лютого.

 «В Україну на початку цього року в Good Wine була здійснена ексклюзивна поставка міксованого контейнеру з 7 видами риб, у тому числі 3 види дикого лососю: кета, нерка, чавича (королівського лососю). Покупці в Україні все більше віддають перевагу якісним морепродуктам преміум-сегменту, і ця тенденція буде посилюватись. Риба та морепродукти, що добуваються на Алясці, є дикими та екологічно чистими, а їх добування ведеться раціонально, з турботою про наступні покоління», – підкреслила Ксенія Горовая.

Скуштувати дикого лосося, який є одним з головних символів Аляски тепер можна в Good Wine та в ресторані Lucky Restaurant Vinotheque в Києві. «Всього на Алясці водиться 5 видів дикого лосося: чавича, або ж королівський лосось, кижуч, нерка, кета та горбуша. Води Аляски відрізняються кристальною чистотою і є здоровим середовищем для дикого лосося», – зазначила Ксенія Горовая, представник Інституту маркетингу морепродуктів Аляски – Alaska Seafood Marketing Institute (ASMI).

Під час презентації морепродуктів Аляски в Києві гості здійснили певну «гастро-подорож» за найкращими рецептами з дикої риби Аляски від бренд-шефу Lucky Restaurant Vinotheque Володимира Ярославського.

Гості також потрапили у віртуальний тур на Аляску «Alaska Fishing VR». Встигли не тільки скуштувати «Аляску на смак», а також відчути її атмосферу, зловити рибу у віртуальній реальності.

Об’єми поставок лосося Аляски залежать від вилову, який відрізняється з року в рік. З 2015 року аквакультура у світовому рибному виробництві перевищила дику рибу і цей тренд продовжується. Налагоджено виробництво тропічної аквакультури в Азії, у тому числі через сильний вплив зміни клімату і потепління в цьому регіоні.

Водночас смак та текстура м’яса диких риб Аляски і вирощених на фермах – відрізняється. Дикий лосось більш щільний, менш жирний в силу природних причин. Дикий лосось плаває на великі відстані, його колір є результатом природньої дієти – невеликими ракоподібними, зоопланктоном, молюсками і дрібною рибою.

Щорічно в світі збільшується використання морепродуктів, у той же час український ринок ще ненасичений. Для морепродуктів з Аляски Україна – це вузький сегментований ринок недорогого минтаю, ікри горбуші. Хоча поступово преміум-сегмент морепродуктів оживає.

Для прикладу, Україна імпортувала 580 тонн лососю на суму 1.5 млн доларів в 2016 році. Через економічні причини основний об’єм лососю склала горбуша, найбільш економічна і найчисленніша. У той же час на ринок постачалась в лімітованих об’ємах кета та королівський лосось.

Джерело: SEEDs.org.ua

 

 

#

Другие публикации в разделе AGRObrand:

#

Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Latifundist.com выпустил новый аграрный календарь

#

Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: «ОККО» виходить на ринок мінеральних добрив

#

Читайте также: Органічні виробники отримають прямий доступ до європейських покупців
Читайте также: AGCO в 2018 році планує продавати в Україні трактори Valtra

#

Хочешь стать автор BrandStory?

Присылайте текст/мнение на info@brandstory.com.ua. Не забудьте прислать фото автора, указать имя, фамилию и статус, который вы считаете важным указать при подписании автора колонки. В теме письма укажите: мнение: «автор _ название статьи».  Если ваш текст окажется интересным и полезным – мы его опубликуем!

Ждем ваших экспертных мнений и кейсов!

#

Другие публикации в рубрике Books:

10 успішних українських брендів

 

Роберт Чалдінi «Психологія впливу»

REWORK: прочти и пересмотри свой бизнес
 
Александр Левитас «Экспресс-Маркетинг» — рецензия + 10 цитат
Канбан. Альтернативный путь в Agile
 
Идрис Мути «Брендинг за 60 минут» — рецензия + 10 цитат

#

Другие публикации по теме:

#

Читайте также: Всё, что Вам нужно знать о влогах для развития бизнеса
Читайте также: 5 верных способов использовать Google+ в продвижении вашего бизнеса
#
Читайте также: 25 дел, которые нужно сделать, чтобы ваш бизнес процветал
Читайте также: Бизнес-уроки миллионера, который руководит своими 10 компаниями из кругосветного путешествия на яхте
#
Читайте также: Павел Бандура: Инструменты для малого бизнеса: Как разложить все по полочкам
Читайте также: Алексей Кулаков: Как будут меняться каналы коммуникации человека и бизнеса?  

 

Возможно вам также будет интересно:

#

Читайте также: Как знания о работе человеческого мозга могут помочь бизнесу
Читайте также: Как составить УТП для бизнеса: 8 успешных сценариев
#
Читайте также: 10 причин использовать маркетинг-кит в бизнесе
Читайте также: Инфографика: На что жалуется украинский бизнес
#
Читайте также: Ваш бренд помогает или мешает вам?
Читайте также: Правило взаимного обмена навязывает долги
#
Читайте также: Названы сервисы, которые стали must have для деловых людей
Читайте также: Психология влияния: Правило взаимного обмена является универсальным
 #
Читайте также: Система признательности: взаимный обмен «Дай» и «Бери»
Читайте также: Путь клиента: узнайте, что делают 81% В2В