Born in Ukraine: народитися в Україні, щоб покорити світ. Аутентичні прикраси від KOVAL

Унікальні авторські прикраси, кожна з яких —  ціла історія… а кожна колекція —  лімітована…

Фото: elle.ua

Звільнитися з посади арт-директора в рекламній агенції, аби створювати неймовірні авторські прикраси – саме таким є життя засновниці, дизайнера та ювеліра бренду «KOVAL» — Наталії Коваль.

Ще два роки тому, Наталія працювала арт-директором у крупній мережевій рекламній агенції. Тепер вона – дизайнер-ювелір та слюсар:

— “Слєсарь» — так називає мене батько, який довго не приймав зміну моєї діяльності зі стабільної роботи в невідомість.

Невідомість завжди усіх лякає…. Та у випадку Наталії ідея сприяти розвиткові українського вітчизняного виробництва та бажання створити аутентичний продукт – перемогли.

— Стратегії розвитку — не було, тільки розуміння стилю і основних принципів бренду…  Якби я спочатку знала всі правила і бюджети для відкриття бізнесу, то, можливо, не наважилась би, — з посмішкою зізнається власниця. —  За відсутності знань, перші роки було складно правильно визначити ціну виробів, врахувати всі витрати, закласти прибуток. Довгий час я дуже хвилювалась, соромилась називати вартість, працюючи в офісі дизайнером не мала подібний досвід.

Читайте также: Sergey Makhno Architects – украинские гончарные традиции в современном исполнении
Читайте также: LITA Jewelry украинские украшения из материалов, собранных по всему миру

Наталія розповідає, що почала придумувати перші прикраси ще працюючи арт-директором, пробувала замовляти їх у інших виробників. Проте якість таких виробів її не влаштовувала. Тож вона пішла навчатися на ювеліра, аби дізнатися всю технологію виробництва та роботи з металом. Неочікувано для себе Наталія зрозуміла, що їй самій дуже подобається працювати з цим матеріалом.

Отже, звільнившись з обійманої посади, засновниця бренду «KOVAL» почала присвячувати весь вільний час справі всього свого життя.

— Як не дивно, життя стало спокійніше і з більшим задоволенням. А от помітним моментом переходу від найманого робітника до самостійності стало переосмислення цінності своєї і чужої праці.

Так, восени 2016 року світ побачила дебютна колекція, вироблена з елементами української вишиванки.

— В колекціях я стараюсь поєднувати ідею української автентичності з сучасними формами прикрас.

Щороку я готую одну абсолютно не схожу на попередню колекцію з широким асортиментом прикрас та унікальною упаковкою.

Читайте также: Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых
Читайте также: Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых

До речі, такі авторські прикраси мають неабияку популярність, адже їхня ідея простежується у всьому: від назви до унікальної авторської упаковки.

Джерело: brandstory.com.ua

 

 

#

По поводу публикации ваших историй на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

 

 

Другие публикации в разделе Зроблено в Україні:

#

Читайте также: Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых
Читайте также: Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых

#

Читайте также: Разделяй и управляй: история одного производства и двух брендов
Читайте также: ТОП 10 українських виробників прикрас за версією журналу Фокус

#

Читайте также: Визначена найкраща поштова марка України-2017
Читайте также: «Укрзалізниця» та WOG CAFE — два роки шаленого попиту

#

Читайте также: Смак Українських Карпат: вместо кооперативов — маркетинг на доверии
Читайте также: UDEN-S — 11 років енергозберігаючих технологій від українського бренду

#

Читайте также: Сооснователь «Новой почты» Владимир Поперешнюк: Нам нужен свой авиапарк
Читайте также: Украинский «Колонист» — желанное вино

#

Читайте также: Моршинская… об истоках …
Читайте также: Корпорация «Фактор»: как все создавалось…

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#
Читайте также: Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия
Читайте также: Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
#
Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
#
Читайте также: Владислав Троїцький: «Якщо завжди казатимеш правду, не будеш ідіотом»
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»
#
Читайте также: Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю
#

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов