Басейн, бар і тераса. Офіс креативної агенції Banda Agency від Слави Балбека 

Як відомо на робочому місці ми проводимо більше часу ніж із сім’єю. А якщо твою робота пов’язана з креативом!!! Тобі потрібно шукати натхнення навіть в офісі!!!

У якому креативному робочому просторі шукають натхнення співробітники агенції Banda Agency, показали  у The Village Україна

Banda Agency – провідна українська креативна агенція. Нещодавно київська компанія створила рекламний бренд для представлення України у світі Ukraine Now. За брендинг Євробачення-2017 команда отримала «Каннського лева» – престижну нагороду у сфері реклами. Раніше за цей проект, а також за брендинг ВДНГ, Banda Agency нагородили премією у сфері дизайну Red Dot. Окрім того, нещодавно агенція стала співорганізатором музичного фестивалю Brave! Factory.

Офіс Banda Agency розташований на Воздвиженці. У цьому приміщенні команда працює вже близько двох років.

«У чому суть цього місця – ми хотіли побудувати офіс, у якому є басейн, барна стійка і вільні столики. Адже це дуже важливо для креативника – мати місце, де буде зручно працювати», – розповідає співзасновник агенції Єгор Петров.

За дизайн офісу відповідала студія Слави Балбека 2B.group. «Ми поступово обживали цей простір: спочатку запустили частину приміщення, потім розширилися. Одразу взяли велику площу, щоб рости і збільшуватися», – каже співвласник Banda Agency Петров.

Рішення винести робочий простір трьох співзасновників і керівників в окремий «будиночок» запропонував архітектор. «Ми називаємо наш кабінет «курником» – він подібний на нього формою. Утім, здебільшого наші двері відчинені», – каже Петров, який у цьому кабінеті працює з креативним директором Павлом Вржещем і стратегічним директором Ярославом Сердюком.

Неподалік від кабінету керівників – зона для очікування та оупен-спейс, у якому працює креативний відділ Banda Agency. На стіні у вхідній залі – напис «Три слова – это два слова».

Поруч розташували відділ, у якому працюють директор із розвитку та акаунт-менеджери агенції. Презентації та зустрічі з клієнтами у Banda проводять, зокрема, у конференц-залі, яку стилізували під басейн. «По-перше, це прикольно», – сміється Петров.

коли спускаєшся у басейн, ніби переходиш в інший простір. За словами керівника, це допомагає змінити обстановку і таким чином перемкнутися.

 

«А цю кімнату ми називаємо поліцейським відділком», – продовжує екскурсію Петров. Окремий простір відділили стінами – із дзеркальною поверхнею назовні і ковроліном зсередини.

«Ти всіх бачиш, а тебе – ніхто. Це необхідність для креативників – мати так звані безпечні місця. Куди можна прийти та ізолюватися, щоб ніхто не відволікав», – пояснюють у Banda Agency.

У загальній зоні – барна стійка та сет для настільного тенісу.

«Офіс плавно переходить у терасу», – наводять у Banda ще одну особливість офісу. Із тераси відкривається краєвид на Воздвиженку. Присісти тут можна за окремий високий стіл чи «банан» – в агенції він залишився після розробки однієї з кампаній. Також на відкритому майданчику – зона для барбекю.

Джерело: www.the-village.com.ua

#

#

Примеры успешных кейсов на сайте:

#
Читайте также:  Крылатая аптека. Кейс очаровательного фирменного стиля аптеки Rumeli70 (Стамбул)
Читайте также: Чем берут потребителя великие компании. 17 лучших реклам на все времена
#
Читайте также: Best Absolut Vodka: Печатная реклама всех времен
Читайте также: «Just Do It» от Nike – слоган №1 в мире!
#
Читайте также: Брендинг — зачем компании создавать бренд? Этапы создания бренда на примере Uber
Читайте также: 10 великих бизнес-империй. Истории величайших компаний современности
#
Читайте также: Экскурс до цікавих кейсів: бренд Eurovision 2017 от  banda.agency +republique. Згадаємо як це було 
Читайте также:  Инновация плюс провокация: «Новые Продукты» выпустил алко-энергетический напиток Diablo™
#

 

 

Возможно вам также будет интересно:

#

Читайте также: Как знания о работе человеческого мозга могут помочь бизнесу
Читайте также: Как составить УТП для бизнеса: 8 успешных сценариев
#
Читайте также: 10 причин использовать маркетинг-кит в бизнесе
Читайте также: Инфографика: На что жалуется украинский бизнес
#
Читайте также: Ваш бренд помогает или мешает вам?
Читайте также: Правило взаимного обмена навязывает долги
#
Читайте также: Названы сервисы, которые стали must have для деловых людей
Читайте также: Психология влияния: Правило взаимного обмена является универсальным
 #
Читайте также: Система признательности: взаимный обмен «Дай» и «Бери»
Читайте также: Путь клиента: узнайте, что делают 81% В2В

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#
Читайте также: Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия
Читайте также: Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
#
Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
#
Читайте также: Владислав Троїцький: «Якщо завжди казатимеш правду, не будеш ідіотом»
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»
#
Читайте также: Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю
#

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов