AgroGeneration: нове покоління в сільському господарстві України

Компанія AgroGeneration розпочала свою діяльність у березні 2007 року. З того часу вона сконцентрувала приблизно 120,000 гектарів орних земель в Україні.

Сьогодні AgroGeneration – одна з найбільших сільськогосподарських компаній в Україні за площею земель в обробітку, а також за операційною ефективністю.  Її головним напрямком діяльності є виробництво зернових та олійних культур. Операційна діяльність компанії повністю забезпечена сучасною сільськогосподарською технікою та інфраструктурою. Компанією керує сильна команда менеджерів з успішним досвідом роботи, до складу якої входять сезонні агроспеціалісти та досвідчені експерти галузі.

Історія

Історія компанії AgroGeneration, що на сьогодні є одним з провідних сільськогосподарських виробників України, бере свій початок з 2007 року. Відтоді і до цього часу компанія посилювала свої позиції і нарощувала потужності виробництва. Її обсяги виробництва зросли з 20,000 тон до 390,000 тон, а кількість земель в обробітку збільшилась від 5,000 до 109,000 гектарів. 11-го жовтня 2013р. була укладена угода про злиття з компанією Harmelia (більш ніж 70,000 гектарів орних земель у Харківській області; була заснована на початку 2010 року інвестиційним фондом Southeast European Fund IV (SBF IV), який знаходився під управлінням компанії SigmaBleyzer, що є одним з найбільших та найуспішніших приватних інвесторів у Східній Європі). Після злиття AgroGeneration стала п’ятим найбільшим виробником зернових на ринку України, що має потужність виробництва 440,000 тон та 110,000 гектарів земель в обробітку.

Стратегія та досягнення компанії

Стратегічний потенціал компанії становлять її землі та акціонери. Земля – наш головний ресурс: не буде землі – не буде врожаю. Завдяки наполегливій праці та безперервному розвитку AgroGeneration вдалося досягти успіху і здобути довіру клієнтів. Компанія постійно вдосконалює всі виробничі процеси.

Читайте также: Инфографика: 16 компонентов, которые могут убить стратегию бреда
Читайте также: ФАО: результати соцопитування про державну підтримку малих сільгоспвиробників в Україні

Наприклад, в 2017 році вона впровадила методологію Lean Six Sigma (LSS). Її суть полягає у заощадливому виробництві, оптимізації затрат, вдосконаленні сільськогосподарських технологій та покращенні якості. Методологія Lean Six Sigma була остаточно впроваджена в AgroGeneration в кінці 2017 року. Це був перший практичний досвід її реалізації в індустріальному сільському господарстві на пост-радянському просторі. Застосування даної методології відкриє перед компанією нові можливості.

Сьогодні AgroGeneration – один з провідних виробників сільськогосподарської сировини в Україні за площею земель в обробітку та за операційною ефективністю.

Головним напрямком діяльності компанії є виробництво зернових та олійних культур. Операційна діяльність компанії повністю забезпечена сучасною сільськогосподарською технікою та інфраструктурою. Компанією керує сильна та професійна команда менеджерів із визначним досвідом роботи в аграрному секторі, яка пліч-о-пліч з високо кваліфікованими технічними та виробничими спеціалістами галузі здатна досягти високих результатів роботи.

Довгострокова стратегія компанії AgroGeneration спрямована на збільшення вартості бізнесу та генерування високих прибутків шляхом досягнення операційної синергії від зростання масштабів діяльності та консолідації земель у ефективні менеджмент структури й подальшої оптимізації ланцюгів постачання, зберігання та продажу з можливістю поступової вертикальної та горизонтальної інтеграції компанії.

Операційний фокус зосереджено на впровадженні новітніх агро технологій та оптимізації витрат, вибору високодохідних сортів зернових та олійних культур, адаптованих до умов регіонів присутності компанії, а також на збільшенні показників врожайності для досягнення стабільно високих результатів. Великий досвід на українському аграрному ринку та застосування унікальних практик та навичок Західного менеджменту забезпечують компанії AgroGeneration відмінний старт для подальшого зростання та розвитку.

Експортна діяльність

Наразі AgroGeneration вирощує озиму пшеницю, озимий ріпак, яровий ячмінь, озимий ячмінь, кукурудзу, сою, горох, соняшник та інші культури. В 2016 році врожайність Компанії по більшості зібраних культур перевищила середні показники по Україні. Потужності зберігання продукції становлять приблизно 220,000 тон, а потужності виробництва – приблизно 400,000 тон сільськогосподарської сировини на рік. Компанія постійно збільшує обсяги експортних продажів продукції: в сезоні 2016 року доля експорту становила приблизно 45%, в 2015р. вона складала 38%, а в 2014р. – 18%.

Місія та бачення компанії

AgroGeneration – динамічна, успішна та ефективна міжнародна компанія; команда однодумців, що робить вагомий внесок у забезпечення України та світу якісною продовольчою продукцією, допомагаючи таким чином вирішити проблеми глобальної продовольчої безпеки. Ми інвестуємо в новітні технології та в інтелектуальний капітал, дбайливо ставлячись до землі та людей, що живуть і працюють на ній, задля добробуту кожного. Наразі в AgroGeneration на постійній основі працює 1360 штатних працівників, а в сезон польових робіт їх кількість яких зазвичай додатково зростає ще на 100-130 осіб за рахунок сезонних робітників. Компанія має корпоративний центр і виробничий департамент, який в свою чергу поділяється на адміністративний та виробничий персонал. Корпоративний центр – це 13% персоналу, адміністрація у виробництві – 13%, решта 74% — це працівники, які беруть безпосередню участь у сільськогосподарському виробництві, як то трактористи, водії, апаратники на елеваторі та загальновиробничі спеціалісти (агрономи, інженери, ремонтники, вагарі, працівники складу тощо).

AgroGeneration – лідер на ринку України з виробництва високоякісної продовольчої продукції, що постачається по всьому світу.

Завдяки високому професіоналізму команди та впровадженню сучасних технологій, компанія демонструє передові стандарти управління та найвищу прибутковість серед агрохолдингів, присутніх в Україні. Використовуючи всі переваги вертикальної та горизонтальної інтеграції, нарощуючи земельний банк, оптимізуючи процеси виробництва, постачання та збуту, компанія AgroGeneration є провідником розвитку, що докладає всіх зусиль для збереження родючості земель та піклується про добробут людей і процвітання регіонів, в яких вона веде свою діяльність.

Основні принципи

Основні принципи AgroGeneration допомагають підтримувати її позицію на ринку. Компанія відповідально ставиться до всього, що робить, прагне постійного покращення результатів та скорочення витрат, досягаючи максимальної ефективності. AgroGeneration є одним з провідних сільськогосподарських виробників України за операційною ефективністю, демонструючи значно вищі показники середньої врожайності по більшості культур, ніж середні показники по країні. Компанією керує сильна та професійна команда менеджерів із значним досвідом роботи в аграрному секторі, яка за підтримки своїх висококваліфікованих технічних і виробничих спеціалістів здатна досягти високої продуктивності. AgroGeneration веде прозорий бізнес, суворо дотримуючись законів тих країн, в яких вона веде свою діяльність. Компанія завжди відкрита для співпраці з клієнтами та партнерами, а також представниками влади. Вона своєчасно інформує своїх акціонерів, інвесторів та контрагентів про всі значні події, зміни та плани компанії, більш за все цінуючи надану їй довіру.

Читайте также: Agroportex.bio: выводит фермеров на международный рынок «Органик» — первый шаг сделан на BioFach2018
Читайте также: Смак Українських Карпат: вместо кооперативов — маркетинг на доверии

AgroGeneration також дбайливо ставиться до землі, яку обробляє, як до головного природного багатства країни, та до людей, що живуть і працюють на ній.

Діяльність компанії сприяє покращенню соціальної ситуації в регіонах присутності, перш за все, шляхом створення робочих місць з достойним рівнем оплати праці, а також шляхом підтримки тих, кому допомога потрібна найбільше.

AgroGeneration дбає про своїх працівників, надаючи їм можливості для особистого розвитку, надихаючи цілями та спільними ідеями. Розвиваючи бізнес, компанія вселяє впевненість у своїх співробітників і робить внесок в успішний розвиток країни. AgroGeneration застосовує сучасні підходи до ведення бізнесу та новітні комплексні методи виробництва сільськогосподарської продукції, постійно вдосконалює кожну ланку операційного процесу для досягнення найкращих результатів.

Автор: Ганна Пруднікова (Manufacturing-Journal)

Джерело:  http://www.manufacturing-journal.net/magazine/issue1-13/book_files/book.pdf

#

По теме: 

Читайте также:  AgroGeneration: “Репутація – основа соціальної відповідальності”
Читайте также: Не ЛИНивые: кто победил в рейтинге самых бережливых инноваторов по версии Delo.UA
#
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
Читайте также: Джон Шморгун: «Должен быть четкий план развития Украины для привлечения стратегических инвесторов…»

#

Другие публикации в разделе AGRObrand:

#

Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Latifundist.com выпустил новый аграрный календарь

#

Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: «ОККО» виходить на ринок мінеральних добрив

#

Читайте также: Органічні виробники отримають прямий доступ до європейських покупців
Читайте также: AGCO в 2018 році планує продавати в Україні трактори Valtra

#

Хочешь стать автор BrandStory?

Присылайте текст/мнение на info@brandstory.com.ua. Не забудьте прислать фото автора, указать имя, фамилию и статус, который вы считаете важным указать при подписании автора колонки. В теме письма укажите: мнение: «автор _ название статьи».  Если ваш текст окажется интересным и полезным – мы его опубликуем!

Ждем ваших экспертных мнений и кейсов!

#

Другие публикации в рубрике Books:

10 успішних українських брендів

 

Роберт Чалдінi «Психологія впливу»

REWORK: прочти и пересмотри свой бизнес
 
Александр Левитас «Экспресс-Маркетинг» — рецензия + 10 цитат
Канбан. Альтернативный путь в Agile
 
Идрис Мути «Брендинг за 60 минут» — рецензия + 10 цитат

#

Другие публикации по теме:

#

Читайте также: Всё, что Вам нужно знать о влогах для развития бизнеса
Читайте также: 5 верных способов использовать Google+ в продвижении вашего бизнеса
#
Читайте также: 25 дел, которые нужно сделать, чтобы ваш бизнес процветал
Читайте также: Бизнес-уроки миллионера, который руководит своими 10 компаниями из кругосветного путешествия на яхте
#
Читайте также: Павел Бандура: Инструменты для малого бизнеса: Как разложить все по полочкам
Читайте также: Алексей Кулаков: Как будут меняться каналы коммуникации человека и бизнеса?  

 

Возможно вам также будет интересно:

#

Читайте также: Как знания о работе человеческого мозга могут помочь бизнесу
Читайте также: Как составить УТП для бизнеса: 8 успешных сценариев
#
Читайте также: 10 причин использовать маркетинг-кит в бизнесе
Читайте также: Инфографика: На что жалуется украинский бизнес
#
Читайте также: Ваш бренд помогает или мешает вам?
Читайте также: Правило взаимного обмена навязывает долги
#
Читайте также: Названы сервисы, которые стали must have для деловых людей
Читайте также: Психология влияния: Правило взаимного обмена является универсальным
 #
Читайте также: Система признательности: взаимный обмен «Дай» и «Бери»
Читайте также: Путь клиента: узнайте, что делают 81% В2В