AGCO в 2018 році планує продавати в Україні трактори Valtra

Корпорація AGCO запланувала на 2018 р. старт продажів тракторів під торговою маркою Valtra на ринку України.

“У нас є плани щодо виведення в 2018 році на ринок України одного з основних брендів корпорації – Valtra. Фінський завод Valtra вже виробляє трактори для країн Європи, в тому числі і для Білорусі, Казахстану і Грузії. Відтепер до них може приєднатись і Україна”, – зазначив директор з маркетингу AGCO в Східній Європі Антон Костирко.

Примітно, що після виведення на український ринок нової торгової марки AGCO має намір оптимізувати свою дистриб’юторську мережу. Зокрема, дистриб’ютори, які займаються продажами техніки Fendt, будуть також продавати і Valtra.

Також Антон Костирко відмітив, що в 2017 році ринок імпортних тракторів в Україні зріс на 17% в порівнянні з 2016 роком. По прогнозам на 2018 рік на тлі зниження врожаю соняшнику і кукурудзи в деяких регіонах України значного зростання продажів сільгосптехніки не очікується.

Джерело: agronom.com.ua

 

Другие публикации в разделе AGRObrand:

 #
Читайте также:  Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: В Украине построят три биогазовые завода за 17 млн евро
 #
Читайте также: Міжнародний форум AGROPORT East Kharkiv 2017 об’єднав аграріїв всієї України   
Читайте также:  Syngenta : история единения людей…
 #
Читайте также:  Разноцветная кукуруза: каждый початок – уникален
Читайте также: Аграрная страна без аграрных ученых
 #
Читайте также: Агромаркетинг, или как сделать свой бизнес успешным
Читайте также: Аграрный туризм в Украине: проблемы и перспективы развития
#
 #Возможно вам также будет интересно:
 #
Читайте также: Трудоголізм безглуздий: трудоголіки створюють більше проблем, ніж вирішують.
Читайте также: Навіщо зростати? Та чи варто оцінювати бізнеси за їхнім розміром?
 #
Читайте также: Профессия «Secret Shopper»
Читайте также: Работа рядом с дилетантами деморализует профессионалов 
 #
Читайте также: Змусь співати «під твою дудку» за рахунок прихильності, похвал та фактору схожості
Читайте также: Авторитет та його вплив на наше сприйняття
 #
Читайте также: Дефіцитні ресурси як мотивуючий фактор та важиль психологічного впливу
Читайте также: Bosch: гений инженерной мысли
 #
Читайте также: Довгострокове бізнес-планування — не більше ніж фантазування
Читайте также:  Навчання на помилках — не така вже й цінна річ

#

#Другие публикации в рубрике Игроки рынка:

#

Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю

Политтехнолог. Вокруг этой профессии существует много мифов и легенд. Кто же они, те, кто…

#

Гебхард Рогенхофер: «Украинский агробизнес – это история колоссального успеха»

Австриец Гебхард Рогенхофер, гендиректор украинского подразделения компании Syngenta, считается…

#

Лилия Зубарева: кризис – самое продуктивное время для профессионалов

Лилия Зубарева работает в маркетинге почти 17 лет, 13 из которых отдала банковскому сектору….

#

Вадим Галайчук, партнер Hillmont Partners: «Репутация компании — это сумма репутаций каждого сотрудника»

Характер подобен дереву, а репутация — его тени. Мы заботимся о тени, но на самом деле надо…