5 новых лайфхаков от Натальи Дадивериной в пользу PR агентств

Наталья Дадиверина новый директор по работе с клиентами агентства PLEON Talan, ранее отвечавшая за репутацию компании «Киевстар» в центральном регионе Украины, о том, какие возможности сейчас открывает для нее работа на стороне одного из крупнейших PR агентств страны и эксклюзивного представителя самой большой коммуникационной сети Европы и мира Ketchum Pleon .

RmASfJ3n_l

Наталья – эксперт по маркетингу и коммуникациям с успешным 20-летним опытом в международных и национальных компаниях энергетической, телекоммуникационной и банковской сфер; кандидат философских наук и выпускник программ по курсам стратегическое планирование и финансы Эдинбургской бизнес-школы (Heriot-Watt University, Edinburgh, Scotland).

Среди профессиональных компетенций Натальи — стратегическое планирование, эффективная разработка и реализация коммуникаций в период изменений и трансформаций, антикризисное реагирование и репутационный менеджмент.

Sostav.ua поинтересовался у Натальи 5-ю ее персональными мотивами смены клиентской стороны на сторону агентства:

  1. ДОСВІД

Останнє десятиріччя мого професійного життя було плідним: у телеком  прийшла після  п’яти років в енергетиці, де отримала корисний досвід антикризового реагування та управління ризиками на етапі трансформації компанії, на позиціях HR директора та керівника дирекції із соціальних питань. Це був 2006 рік, і ринок телекомунікацій пропонував мені не лише можливість професійного зростання та капіталізації попередніх знань, а й можливості впровадити інновації у повсякденне життя українців. Радію з того, що пощастило отримати такий унікальний досвід. Наступне професійне десятиріччя попереду і є вже конкретні цілі. У команді PLEON Talan я відкрита для нового досвіду і професійних викликів. Цінним є те, що  такі можливості бачу різного масштабу і в багатьох галузях. Це – наче проживаєш одразу кілька життів! Планую також більше віддавати знань команді і це буде також період наставництва.

  1. ІДЕЇ

Коли зламуються стереотипи з’являються нові обрії можливостей. Різноплановість викликів, які стоять перед агенцією у повсякденному професійному житті часто покликані саме змінювати звичне бачення і генерувати інновацію. І це неперервний процес, інтегруватись у який мені дуже цікаво. Ми вже отримуємо гарну синергію від об’єднання наших ідей та підходів і це дуже захоплює.

  1. ОТОЧЕННЯ

Кожен із нас приходить у цей світ з певною місією, складність полягає в її осягненні і виборі вірних цілей. Коли маєш сформоване розуміння своїх можливостей внеску у покращення наявного стану речей, наступним кроком шукаєш інструментарій, ресурси та однодумців. Головними цінностями PLEON Talan завжди були і переконана, залишатимуться високі професійні стандарти та відповідальність перед клієнтами, партнерами, професією та країною. Ця парадігма близька і цінна для мене, чудово, що все саме так. Дотепер мені щастило працювати саме в такому оточенні і я задоволена, що так буде і в майбутньому.

  1. БАГАТОГРАННІСТЬ

Мені довелося обирати між пропозиціями кількох хендхантерів одночасно і я зважувала, яка із запропонованих буде кращою інвестицією моїх знань та часу. Життя одне і ваші рішення – це виключно ваша відповідальність. На той момент вирішила, що хочу не лише працювати з репутацією, а й більше використовувати знання та навики з фінансів та стратегічного планування, отримані мною у банківській сфері на початку професійної кар’єри та після завершення відповідних навчальних програми Heriot-Watt University. У пакетній пропозиції від Pleon Talan таких переваг було чимало, і я також розуміла, що отримаю нові можливості пізнати унікальний досвід однієї з найпотужніших PR агенцій України та афільованого партнера Ketchum Pleon. Було б дуже легковажним втратити такий шанс.

  1. ЖИТТЯ

Позаду двадцять продуктивних років на боці клієнта, які чітко сформували стійке розуміння  «що я, як клієнт, хочу від агенції». Цей досвід ляже в основу подальшого вдосконалення нашого із командою продукту. Часом у працівника з боку агенції виникає хибне відчуття і навіть впевненість, що він знає клієнта, але це – лише його бачення реальності, а не реальність. Справжній клієнтський досвід можна отримати лише проживши життя клієнтом. Це вже зроблено і  хоч вартість такої інвестиції висока, але й норма прибутку дисконтованого потоку теж достойна. Водночас, середовище агенції дає занурення у вир нових кейсів, трендів та практик, успішних та не зовсім, відслідковуючи та практикуючи передові світові напрацювання в комунікаціях, які ти не зможеш одночасно в рамках однієї компанії ніколи реалізувати. Тож я маю вже рішення куди інвестуватиму наступні десять років і як хочу їх прожити, отримуючи унікальний досвід та знання, які на боці клієнта ніколи не зможу мати.

 

По материалам: sostav.ua