14 квітня, Київ. Фестиваль молодого кіно: для підлітків, а також їх батьків

14 квітня в Києві відбудеться фестиваль молодого короткометражного кіно FilMUfest.

Організатори обіцяють, що молоді люди знайдуть тут гарне спілкування з однолітками, цікаве середовище – саме те, чого так гостро потребують  підлітки і так непросто організувати батькам.

Підтримати підростаюче покоління прийдуть Дзідзьо, Слава Фролова, учасники «Квартал 95».

– Цей фестиваль – соціальний проект. Сьогодні існує досить багато різних дитячих і сімейних заходів, але підлітки виявилися поза увагою, — каже організатор фестивалю, психолог, вчений і автор кількох посібників Євген Мірошниченко. – Хоча якраз вони найбільше потребують якісного спілкування. Це вік, коли особистість активно формується. Підліток вперше зустрічається з конфліктами – зовнішніми і внутрішніми – разбиратися з якими доводиться самостійно. Він намагається зрозуміти причину цих конфліктів, зрозуміти себе, інших людей, як влаштований світ. Кіно – це хороший спосіб ставити питання і шукати відповіді.

На кінофестивалі буде представлено 12 фінальних короткометражок, відібраних серед 300 конкурсних робіт з усієї України. Команди-переможці отримають призи та пройдуть стажування на зйомках реального фільму.

Всі конкурсні короткометражки діти знімали самостійно. Справа в тому, що фестиваль хоч і буде проводитися вперше, але має довгу історію. Знімати фільми – це такий авторський метод роботи, який більше 10 років практикує Євген Мірошниченко в організованому ним кінотаборі. Учасники об’єднуються в команди, придумують сюжет фільму, створюють сценарій, роблять розкадрування, проводять зйомки і монтують фільми. Вони спільно розробляють план проекту, організовують процес, розподіляють функції і завдання. Дорослі майстри виступають тільки помічниками в цьому процесі, вся відповідальність за результат лежить на підлітках. Їм дуже подобається свобода і самостійність. Потрапивши в такий простір, вони легко вивчають процеси кіновиробництва: синопсис, сценарій, розкадрування, кастинг, грим, костюм, репетиції, схемки, монтаж. Теми, до речі, вибирають теж самі: дорослі будуть дуже здивовані тим, наскільки глибоко і як несподівано їхні діти дивляться на світ. І через такий захоплюючий процес підлітки отримують успішний досвід роботи в колективі, багато хто починає зовсім інакше себе проявляти, відкривають свої таланти, освоюють нові соціальні ролі. Це справжня командна робота.

– Соціалізація дитини – це здатність створювати правильні соціальні відносини, співпрацювати і спільно творити з іншими. Для підлітка важливі не набори алгоритмів і правил, а живий досвід спілкування, дослідження, експерименти. Це і є процес дорослішання. Коли дитина потрапляє «всередину» кіно, їй легко відкривати світ і розуміти себе, – пояснює Євген Мірошниченко.

Ці фільми буде корисно подивитися не тільки батькам авторів, а й взагалі дорослим, які мають дітей «критичного» віку. Адже більшість мам і тат шукають правильний підхід до своїх дітей, намагаються налагодити комунікацію, зрозуміти підлітка і бути для нього надійною базою. Але кінопоказ – тільки мала частина програми. Кінофестиваль – це велика освітня подія – прекрасне місце для того, щоб дати підліткам правильні орієнтири, а батькам допомогти їх краще розуміти. Буде багато цікавих людей і професіоналів зі світу кіно, вони проведуть свої майстер-класи та практичні заняття. Будуть арт-інсталяції, кіно-квести, смачна їжа і жива музика.

Девіз кінофестивалю: будь #всереденікіно. Організатори обіцяють насичену програму і знання, які можуть значно покращити життя відразу декількох поколінь.

Ціна символічна – 100 грн.

Адреса: Захід пройде в Довженко-Центрі, за адресою: вул. Васильківська, 1, тел. 098-888-1834

Сайт кінофестивалю: https://mucamp.com/fest/

Сайт кінотабору: https://mucamp.com/

#

 

 

Другие истории брендов на нашем сайте:

#

Читайте также:  Tupperware – это лучшее, что может произойти с вашей кухней!
Читайте также:  Toyota Motor Corporation — крупнейшая японская автомобилестроительная корпорация

#

Читайте также:  Metro Cash & Carry. От мелкого опта к мировому господству
Читайте также:   Конрад Хилтон — падали, но поднимались!

#

Читайте также:   Kraft Foods Inc. — гигант по производству упакованных продуктов питания
Читайте также:   Pandora — сам себе дизайнер

#

Читайте также:   Friday’s. Семь пятниц на неделе
Читайте также:   Škoda Auto – одна из старейших автомобильных марок Европы

#

Читайте также: Не бензином єдиним: історія успіху мережі заправок ОККО
Читайте также:  Bosch: гений инженерной мысли
#
Читайте также:  Syngenta : история единения людей…
Читайте также: Несколько кейсов великих брендов: Victoria’s Secret, KFC, Woolworth, Nintendo, Pampers,  Hilton и другие….
#
Читайте также:  Портрет. Катеріна Ґрехем: «Завойовуйте довіру кожної людини»
Читайте также: Ботинки Timberland: почему они так популярны?
#
Читайте также: Amazon… История крупнейшего интернет-магазина
Читайте также: Успех компании Victoria’s Secret
#

Другие статьи на сайте:

#

Читайте также:  Імітація професіоналізму?… — Будьте собою
Читайте также: Де вам свербить, там і чухайте… Або з чого розпочати власну справу
#
Читайте также: Как превратить разового посетителя в лояльного клиента
Читайте также: Трудоголізм безглуздий: трудоголіки створюють більше проблем, ніж вирішують.
#
Читайте также: Навіщо зростати? Та чи варто оцінювати бізнеси за їхнім розміром?
Читайте также: Профессия «Secret Shopper»
#
Читайте также: Работа рядом с дилетантами деморализует профессионалов 
Читайте также: Змусь співати «під твою дудку» за рахунок прихильності, похвал та фактору схожості
#

Возможно вам также будет интересно:

#
Читайте также: Креативные фото от Living-Room
Читайте также: Креатив и модерн: как выглядит главный офис OLX Украина (фоторепортаж)
#
Читайте также: Блогеры в домашних условиях
Читайте также:  Что вы еще не знали о рекламе на транспорте
#
Читайте также:  Самые сумасшедшие иллюстрации в мире
Читайте также:  Bosch: гений инженерной мысли
#
Читайте также:  Syngenta : история единения людей…
Читайте также:  Мифы о пластиковой карте