12-14 грудня, м. Київ. Ukrainian Food Expo

Ukrainian Food Expo — єдиний в Україні «продовольчий хаб» (Food Hub), який об’єднує всіх гравців ринку — від виробника до закупівельника та презентує весь ланцюг виробництва — від сировини до збуту.

Це майданчик для ділових зустрічей та переговорів українських виробників харчових продуктів та напоїв, переробних підприємств з національними та міжнародними дистриб’юторами, закупівельниками мережевого та немережевого рітейлу, представниками ресторанного бізнесу, іноземними байєрами, постачальниками обладнання та технологій для харчової промисловості.

Участь в Ukrainian Food Expo — це унікальна можливість представити свою продукцію широкій аудиторії продовольчого ринку, знайти нових партнерів і закупівельників, провести прямі переговори.

Відвідувачі мають можливість:

— Вивчити кон’юнктуру ринку та отримати нові ідеї, бізнес рішення.
— Ознайомитися з широким асортиментом харчових продуктів та напоїв, обладнання, технологій та послуг.
— Знайти нових постачальників, укріпити взаємовідносини з існуючими партнерами.
— Розширити свій продуктовий портфель та мережу бізнес контактів.
— Отримати доступ до унікальної інформації та успішних бізнес-кейсів під час ділової програми.

Особливість виставки – це продуктивний Business Networking. Зручна система оперативного обміну контактами на виставці “Пропоную/Шукаю”. Завдяки якій, на екранах виставки можна швидко знайти потрібний продукт/послугу, а також залишити свій запит з контактами.

В рамках виставки діятимуть:

— Networking-зона – майданчик для налагодження нових бізнес-контактів та прямих переговорів експонентів виставки з представниками українського мережевого продуктового рітейлу, ресторанного бізнесу та іноземними байєрами.
— Fresh-зона – представлені українськї виробники свіжих фруктів, овочів та ягід.
— Зона «Від лану до столу» – локальні виробники крафтової і фермерської продукції.
— Зона «FoodTech» – окремі експозиції постачальників обладнання, технологій та послуг для харчової промисловості.

12-13 грудня – b2b майданчик, вхід для бізнес відвідувачів за запрошенням – безкоштовний.
14 грудня – ярмарок-продаж для споживачів, вхід для киян та гостей міста вільний.

Отримати безкоштовний квиток: http://ufexpo.com.ua/uk/invitation/
Замовити стенд: http://ufexpo.com.ua/ufe/zayavka-UFE_ua.pdf
З питань участі звертайтеся: +38 067 470 82 31 або ak@ukrainian-food.org

 

Детальніше: www.facebook.com/events/

 

#

По поводу публикации ваших историй на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

Другие публикации в разделе Зроблено в Україні:

#

Читайте также: Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых
Читайте также: Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых

#

Читайте также: Разделяй и управляй: история одного производства и двух брендов
Читайте также: ТОП 10 українських виробників прикрас за версією журналу Фокус

#

Читайте также: Визначена найкраща поштова марка України-2017
Читайте также: «Укрзалізниця» та WOG CAFE — два роки шаленого попиту

#

Читайте также: Смак Українських Карпат: вместо кооперативов — маркетинг на доверии
Читайте также: UDEN-S — 11 років енергозберігаючих технологій від українського бренду

#

Читайте также: Сооснователь «Новой почты» Владимир Поперешнюк: Нам нужен свой авиапарк
Читайте также: Украинский «Колонист» — желанное вино

#

Читайте также: Моршинская… об истоках …
Читайте также: Корпорация «Фактор»: как все создавалось…

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#
Читайте также: Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия
Читайте также: Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
#
Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
#
Читайте также: Владислав Троїцький: «Якщо завжди казатимеш правду, не будеш ідіотом»
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»
#
Читайте также: Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю
#

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов